Letnia trasa

ZŁOTE PRZEBOJE NA WAKACJACH – czyli „Zdrowe i bezpieczne wakacje”.

Wydarzenia z cyklu „Złote Przeboje na Wakacjach” zagoszczą w tym roku w 11 polskich miastach: Warszawie, Pobiedziskach k.Poznania, Ślesinie, Ząbkowicach Śląskich, Wejherowie, Kętach, Świnoujściu, Mielnie, Giżycku, Świeradowie Zdroju i Częstochowie. Pierwsza impreza zaplanowana jest na 7 czerwca, a ostatnia – na zakończenie wakacji, 30 sierpnia br.

Na koncertach wystąpi ponad 20 polskich i zagranicznych gwiazd min.: Kult, Hey, Kombii, Bajm, Afromental, Ryszard Rynkowski, Kasia Kowalska, Urszula, Jacek Stachursky, Enej, Margaret, Papa D, Andrzej Rybiński, Red Lips,  Wanda i Banda, Sheila Bonnick of Boney M, Ino Ros i inni.

Na uczestników imprez czeka też mnóstwo dodatkowych atrakcji. Robert Sowa, szef kuchni i showman, przygotuje pyszne potrawy z wykorzystaniem regionalnych przepisów i specjałów w trakcie show „Złote Przeboje Mistrza Sowy”, którego patronem jest marka Prymat, sponsor główny trasy. Nie zabraknie też licznych konkursów z nagrodami ufundowanymi przez partnerów trasy.
Dla słuchaczy będzie działało plenerowe studio Radia Złote Przeboje, z którego na żywo będą prowadzone audycje. Wszystkie imprezy poprowadzą Zygmunt Chajzer, Jarek Budnik i Piotr Jaworski z Radia Złote Przeboje.

Tegoroczna trasa „Złote Przeboje na wakacjach” odbywać się będzie pod hasłem „Zdrowe i Bezpieczne Wakacje”. W czasie imprez organizatorzy kampanii społecznej „Rak. To się leczy!” będą przypominać o konieczności wczesnej diagnostyki, którą w podstawowym zakresie umożliwi na miejscu bezpłatny mammobus ufundowany przez ING Życie, partnera kampanii.
Dodatkowo na 6 wybranych koncertach Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, jednostka podległa Ministrowi Zdrowia informować będzie na temat Projektu P1 (E-Zdrowie P1) i jego produktów tj: Internetowego Konta Pacjenta oraz e-Recepty wdrażanych w ramach Systemu Ochrony Zdrowia w Polsce.

Cykl „Złote Przeboje na wakacjach” promowany będzie na antenie Radia Złote Przeboje, w sieci kin Helios i Cinema City, w serwisach grupy Gazeta.pl, na nośnikach reklamowych AMS i w „Gazecie Wyborczej”.

W 2013 roku imprezy z cyklu „Złote Przeboje na wakacjach” zgromadziły ponad 200 tysięcy widzów, a największym uznaniem cieszył koncert finałowy w Częstochowie, na który przyszło 30 tysięcy osób. W tym roku organizatorzy trasy spodziewają się rekordowej liczby 400 tysięcy uczestników!!!!